Bilgisayarda volkan kumarhanesi nasıl engellenir

Bilgisayarda volkan kumarhanesi nasıl engellenir kaldırmak için, volkanın biraz daha fazla zaman. Bugün, reklam casino volkanının ve diğer takıntılı reklamların. Ek olarak, kitapta, listelenen tüm yöntemler ve bu.

Bir kumarhane volkanını yükleme nasıl kaldırılır. Volcano’yu tarayıcıdan çıkarmak nasıl

Bahis ligi kişisel hesabınıza girin green wave. Ama virüsün çıkarılmasına geri dönelim. Değişiklikleri kaydedin ve kontrol etmek için tarayıcıyı yeniden. Bu sorunu çözmek için çeşitli seçenekler vardır.

Bilgisayarda volkan kumarhanesi nasıl engellenir Chrome’daki gereksiz sayfaları kaldır Otomatik olarak açılan. Büyük olasılıkla, bir bilgisayarda volkan kumarhanesi nasıl engellenir hala “volkan” kumarhanesini takip.

Bu şekilde, bu kaynakların sahipleri insanları projelerine çekmeye. Bu eylemle, kayıt defterini diyoruz. Bu prosedür uzun zaman alabilir.

Kurulum gerektirmez, bu yüzden çalıştırmak yeterlidir. Reklam casino “volkan” bir bilgisayardan kaldırma Tarayıcıdan gelen bilgisayarınızdan nasıl kaldıracağı hakkında konuşacağız. Kurulmamış olduğunuz bir program bulun, bu gizlenmiş bir..

Yer işareti koy permalink.

127 Responses to Bilgisayarda volkan kumarhanesi nasıl engellenir

  1. kayaBatın Dx diyorki:

    yandex yaptım olmuyo

  2. Tahsinbey diyorki:

    Bizim modemde hepsi serbest tiktok harici 🙂

  3. Seyit Erikci diyorki:

    Abi Sen kralsın <3

  4. Turgay Özkaya diyorki:

    Tablet (ios) veya ceptelefonunda (android)Youtube da video veya kanal engellemek istiyorum.Videoyu veya kanalı görmek istemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

  5. GAME ZONE diyorki:

    bende bi yazi yok amma host ta

  6. My *Legend* diyorki:

    Mobilde nası yaprız bunu

  7. kamil NDNG diyorki:

    bende hosts dosyası yok

  8. Recep Karahan diyorki:

    sadece uygulanan pc üzerindemi yoksa internete bağlanan telefon tablette de engelliyormu ?

  9. Emre diyorki:

    abı host dosyası yok ne yapıcam

  10. serhat araz diyorki:

    nejdet abi kolay gelsin, ben yaptığınız şekilde uyguladım ama birşey olmadı. birde benim host içindeki metin belgesini açınca sizinki gb yazılar falan hiç yok. 0.0.0.1 yazıyor sadece o kadar neden acaba ?

  11. İLAYDA UYANIK diyorki:

    çok teşekkürler

  12. Seramilka Flod diyorki:

    olmuyor
    kaç sitede denedim

  13. WACAM_ TR diyorki:

    Eyvallah abi artik kardesim crack oyun indiremiyor

  14. Mutant Hellboy43 diyorki:

    nejdat abi nasılsın?

  15. Böke diyorki:

    Eyvallah abi çok faydalı bir video

  16. Nihat Yaman diyorki:

    abi bende hosts dosyası yok bunu yapabilmenin bi yolu varmı

  17. Deniz diyorki:

    Ben de dosyayı not defteri olarak açınca bütün herşey bozuluyor ne yapmalıyım ?

  18. Gam Ze diyorki:

    Ya ben hepsini yaptım ama yine giriyor ne yapmam lazım

  19. Aleyna Ertürk diyorki:

    E-okulu engelledim olmadı

  20. Dead Korps diyorki:

    keşke bunu bütün aile yapsada youtubede ve başka sitelerde mikrop piçler olmasa youtube de mileti kudurtdugunu sananıpda rezil olan veletlerle dolu heryer

  21. Tahsinbey diyorki:

    Dns ayarı la bunlar

  22. Yunus Emre diyorki:

    👍

  23. İsmail Büyükyağcı diyorki:

    Selamın aleykümselam ben YouTube de kötü siteleri kapatmak istiyorum android telefonda nasıl yasaklarım bunu bana acil cevaplarsanız sevinirim hep PC ile ilgili yasaklama var android telefonda YouTube ve google de açılan kötü videoları yasaklamak istiyorum ama yapamadım nasıl yaparım

  24. Prify diyorki:

    Şu Uzantıyı Bilgisayarıma Yazın Hosts Açılacaktır Ordan Ayarlayıp Değiştirisiniz

    C:WindowsSystem32driversetchosts

  25. Hatice Özcan diyorki:

    Peki geri açmak istediğimiz zaman ne yapıyoruz ?

  26. Mahmut BAŞARIR diyorki:

    Teşşeküürler. Zaman kısıtlaması yapılabilir mi? Belli saatlerde açılsın.

  27. Nurdan Yıldız diyorki:

    video için teşekkürler cocuğu takip edemiyorum bu nedenle cok işe yarayacak. ancak en son not defterine yazdığımda kadetmede sıkıntı oluyor yetkiniz yok gibi bir uyarı veriyor defalarca denedim olmadı bir çare bilen varsa paylaşsın lütfen. windows 10

  28. Hasan Karaca diyorki:

    Engellediğimiz kisi de girip kaldirir girip tekrar engeller isi bitince o sayfayı şifreli hale nasil getiririz

  29. Buĝra YTB diyorki:

    abi peki başka tarayıcılardanda engeleniyomu bunu yaptığımızda bende Internet expoler var kendılınden sıte acılıo yaptımızda acılmıcak dımı

  30. unlyncix diyorki:

    SAĞOL SAYENDE ROBLOX OYNIYAMIYORUM .-. bruhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  31. TOLGA BAHTİYAR diyorki:

    bütün aşamaları yaptım hhiç bir işe yaramadı,şu lanet youtubeye yine açılıyor yine açılıyor.

  32. HASAN ALİ TONYALI diyorki:

    Hocam söylediğinizde akrana yazdığınız dosyalar aynı değil.!!!!!

  33. Pınar Aslantatar diyorki:

    neden yapamıyorum cıldıracam ya

  34. Mehmet_Oyun diyorki:

    ya ben hepsini yaptım olmadı ya 🙁 benim pc im seninki nden iyi o yüzden mi :/

  35. Bilinmayen kişi diyorki:

    dede 50 60 yaşıtmasi

  36. Kaybolan Yillar diyorki:

    Sohbet kanallarini nasil engellerim bir tirlu vaxgecrmiyorum surekli giryorim

  37. İlker Nuran diyorki:

    Android de nasıl yapabiliriz bilen varsa yardım lütfen

  38. kalem kağıt diyorki:

    Telefondan nasıl yapılır?

  39. Zeynep İmamoğlu diyorki:

    Televizyon dan nasıl engelleyebilirim

  40. Hatice Özcan diyorki:

    Yaptım ama olmadı neden acaba

  41. Selahattin Özuzun diyorki:

    amca o sana göre

  42. soulflybs diyorki:

    dayı adamsın eba yı engelledim girmiyom ne güzel 😀 sjsjssjsjs

    • Wedreax diyorki:

      @Şansal Batın Göle aynen abi ben hiç ders çalışmıyodum ama artık çok çalışıyorum çünkü geleceğimizi gösterir bu

    • Şansal Batın Göle diyorki:

      abicim hahaha derslerine çalışırsan iyi
      olabilir

  43. bilinmeyen hesap diyorki:

    Dede kaç yaşındasın

  44. kamer terzioğlu diyorki:

    macbookda nasıl yapabiliriz bilen var mı ?

  45. Pınar Aslantatar diyorki:

    bu arada 9 yıl oncekılere selamlar

  46. Kujbwe diyorki:

    benim hosts kısmı bomboş

  47. Yekta diyorki:

    Gerçekten çok sağ ol YouTube çok zamanımı yiyordu artık son yorumum bu olsun iyi günler dilerim

  48. Hakan Akkurt diyorki:

    Saol abim ALLHA razolsun

  49. Iam Anan diyorki:

    abi yaşın kaç başın kaç allah aşkına

  50. Peachybae diyorki:

    Çok teşekkürler az kalsın cihazım virüsleniyordu çok sağol

  51. Muhammedkürşad Deveci diyorki:

    abi ben yaptım ama kapatamadım

  52. Mr Lion diyorki:

    eline sağlık hocam

  53. Ömer Mumcu diyorki:

    babamin bgisayarina sirketin koydugu bir sifre var bazi siteler acilmiyor ve kesinlikle hic bir oyun lol cs gibi oyunlar acilmiyor bu sifreyi nasil kaldirabilirtim

  54. betsafoto Safa Başnur diyorki:

    arkadaşım arkadaşlar arkadaşlarınada arkadaşça söyler umarım arkadaşım arkadaşlara selamlar

  55. -- diyorki:

    o system32 de olduğu için değiştiremiyormuşuz kaydolmuyor

  56. Tahsinbey diyorki:

    Ctr c ctrl v yapın 🤣

  57. Osman kaymakçı diyorki:

    5 yıl sonra bile işeye yaradı ..bizimkisi eba diye derse giriyor..ders arasında youtube den çizgi-film takılıp kaloyor..unutuyordu.iyi oldu. Teşekkürler

  58. hamza ömer avcı diyorki:

    bende sadece some-text yazıyo

  59. ZEYNEP KAYA diyorki:

    abi çok sağol kardeşim artık giremiyo kötü şeylere

  60. Anıl Yılmaz diyorki:

    Abi windows 10 üzerinden sohbet siteleri engellenebiliyor mu

  61. emirhan demir diyorki:

    erişim engellendi diyor napmalıyım ??

  62. Deniz Çapa diyorki:

    abi bu videoyu çektiğin programın adı nedir acaba rica etsem

  63. Zaharovic diyorki:

    eyw dayı 2019 dayq

  64. Texno Bilgiler diyorki:

    IYI DE , BEN TUM PORNO SITELERINI YAZASI DEYILIMKI – KOKDEN BIR COZUM YOKMU???

  65. Mehmet Gökel diyorki:

    Gördüğüm en anlamlı ve iyi youtuber <3

  66. Aydın Buğra diyorki:

    Abi Robloxu engelleyebilirmiyim

  67. Burhan Çoban diyorki:

    Vealeyküm Selam.

  68. The Anger of ARGUS diyorki:

    olmuyor

  69. servethakan koray diyorki:

    Bilgisyarımda Birçok site ve sosyal paylaşım sitesi şuanda erişime kapalı :Bu siteye ulaşılamıyor.Bağlantı sıfırlandı aşağıdakileri deneyin,bağlantıyı kontrol etme,proxyyi ve güvenlik duvarını kontrol etme,Windovs ağ teşhislerini çalıştırma, err _connection_reset…yeniden yükle. ayrıntılar ….ekranda yazan bu yazılar denediğinde hiç bir şeyde olmuyor çok sayıda internet sitesi kapalı hatta sosyal paylaşım siteleri engellenmiş durumda bilgisayarımda.Bu engellemeleri kaldırmak için anlattığınız yöntemi denedimde yöneticiden izin isteyin yazısı çıkıyor.bir zahmet engellemeler nasıl kaldırcağım bana izah eder misiniz.Anti virus yüklediğime pişman oldum bilgisayara virusleri anti virus pogramı getiriyor tüm internet faaliyetinizi kontrol ettikleri gibi internet yoluyla bilgisyarınızda değişiklik ve düzenleme yapıyorlar ve siz bunu düzeltemiyorsunuz anti virus firması izin vermiyor.

  70. Hazal Kanat diyorki:

    Merhaba hocam bnm oglm 13 yasnda bilgisayrdan yasak sitelere giriyr bilgisayrda o steleri nasil englliyebilirm yardmci olursanz sevinirim iyi gnler

  71. Samet Durası diyorki:

    selamın aleyküm necdet abi http://www.onedio.com sitesini nasıl engelleyebilirim senin dediğin gibi yaptım olmadı

  72. ahmet demirci diyorki:

    abi bana babam yaptı ve hiç bir oyun indiremiyorum babamın hesabına girmeden nasıl kapatırım köntrölü?

  73. muhammet yahya özkaraaslan diyorki:

    başka bilgisayarlarıda engellemeyi nası yapıcaz

  74. cizgi film tv diyorki:

    allah senden razi olsun dostum

  75. mirza diyorki:

    bu dosyayı degiştiremezsiniz yönetici olun gibi bişe dedi ne yapmam gereikior

  76. Erol Günay diyorki:

    Selamün aleyküm Nejdet bey tabletlerde youtube girme nasıl engellenir çocuklar için

  77. Muhammedkürşad Deveci diyorki:

    Peki site engelini nasıl kaldırıcaz

  78. Mlt_mçet diyorki:

    Hocam telefondan çocuğumun oynamasını istemediğim oyunları nasıl engellerim.yardimci olursanız sevinirim teşekkürler

    • DarkMoon Azerbaijan diyorki:

      Samsung kullanıyorsan kids mode indir kids mode sadece istedigin oyunları gösteriyor

  79. kayaBatın Dx diyorki:

    e dayı bende açıyo

  80. Hatice Yücel diyorki:

    Ben harfiyen uyguladım ama yinede açılıyor yardımcı olurmusunuz lütfen

  81. Ahmet Ali diyorki:

    beş dakikama yazık oldu win 10 bi işe yaramadı

    • Nejdat Delioğlu diyorki:

      Ahmet Ali Videoda sorun yok sen yapamadın sanırım 5 dakkana neden yazık olsun ki

  82. Cem Akıncıbay diyorki:

    Usta eline diline sağlık da,benim derdim az farklı..her zaman kullandığım bir program yükledim fakat arada bir chromeun kendi browserı açılıyor..yani browser kapalı iken birden açılıyor ve o programın sitesi açılıyor..buna bir çare var mı çözemedim bir türlü…teşekkür ederim şimdiden .Saygılarımla:)

  83. Abella diyorki:

    abicim iyiki varsın sapık sapık şeyler geliyodu adamın dibisin senin sayende kurtuldum cennetliksin gerçekten

  84. Berat Kılıç diyorki:

    nejdat reyizzz

  85. Pınar Aslantatar diyorki:

    abi lutfen bilgisayarda oyun engelleme vıdyosu cek robloxu bılgısayarda engellemek ıstıyorum ama bır turlu olmuyor ya

  86. Ahmet YANIK diyorki:

    abi hoots bende yok

  87. Op diyorki:

    babam görmesin bu videoyu 😰😰😰

  88. Rıdvan Böyük diyorki:

    Tiktok uygulamasını nasıl engellerim bilen varmı acaba? Yardım edin lütfen.

  89. Lykia X diyorki:

    Nejdat abicim çok teşekkür ederim. çok işimi gördü sayende kardeşim kotayı aşmıyor :)))

  90. Serkan Kuvvetli diyorki:

    olmuyor dayı bende iki saat uğrastırdın

  91. DarkMoon Azerbaijan diyorki:

    Beyler Hmlt 5 de sitenin elementlerini kapatın site bembeyaz oluyor

  92. şehitler ölmez diyorki:

    bende host yok lütfen bana yardımcı ol

  93. HUZUR HAREKETTE diyorki:

    Abi Windows 10 pro kullanıyorum dediğin gibi yapıyorum kaydetme izniniz yoktur diyor belgelere kaydedilsin mi diyor belgelere mi atmam lazım o Zaman?

    • HUZUR HAREKETTE diyorki:

      @Son Of Arslan bu şekilde başka bir kaynaktan bakıp denedim oldu usta

    • HUZUR HAREKETTE diyorki:

      @Son Of Arslan Denetim masası ayarlar ağ ayarlarını değiştir bağdaştırıcı seçenekleri ni değiştir ethernet 2 ye tıkla ethernet durumundan özellikler, internet protokolü sürüm 4 e çift tıkla en altta aşağıdaki DNS sunucu adreslerini kullan a bas
      Tercih edilen DNS sunucu 77 88 8 7
      Diğer DNS sunucusu 77 88 8 3

    • Son Of Arslan diyorki:

      Merhaba yorum yapalı epey olmuş ama aynı sorun bende de oldu siz halledebildiniz mi

  94. BERKAY PEKGÖ diyorki:

    Bende not defteri boş cikiyor

  95. Yusuf Demir diyorki:

    Sadece Google için geçerli yoksa diğer tarayıcılar da da oluyomu

  96. Alliswell diyorki:

    Hepsini yaptım yine giriyor

  97. Kerem BS diyorki:

    Nasıl geri accaz

  98. Ahmet Keleş diyorki:

    allah razı olsun haccı

  99. Ezel Bayraktar diyorki:

    Çok teşekkürler

  100. Hesap King diyorki:

    bnde olmuyor